EĞİTİM HAK-SEN; HACETTEPE SERVİS SIKINTISININ PEŞİNİ BIRAKMIYOR

Daha öncede Tüm sendikaların birleşmesi ile birlikten kuvvet doğar diyerek Sendikalar Birliği olarak basın açıklaması yapılmıştı,
Yöneticilerin duyarsızlığı karşısında Sendikalar Birliği yine bir arada.
Hacettepe Kampüs içinden kalkan semt servisleri güzergâhlarında her hangi bir değişiklik olmayışı tüm çalışan personelini çileden çıkartı,
Eğitim Hak-Sen Öncülüğünde Sendikalar birliği olarak Basın Açıklamasını yapan Eğitim Hak-Sen Genel Başkan yardımcısı Kadir Doğan yaptı ve şöyle dedi; Saygıdeğer Arkadaşlar, Değerli Hacettepeliler,
Bilindiği üzere üniversitemiz Beytepe Yerleşkesi Personel Semt Servisleri 01.03.2018-31.12.2018 tarihleri aralığında personelin nokta güzergâhlarda toplanılarak servis araçları ile yerleşkeye ulaştırılması düşünülmektedir.
Aralık 2017 tarihinden 12.02.2018 tarihine kadar yapılan yazılı ve sözlü müracaatlar doğrultusunda kayda değer bir noktaya ulaşılamamıştı.
Belirtilen tarihler aralığında Hacettepe üniversitesi Rektörlüğüne yapılan müracaatlar
1 - Semt servisleri ihale şartnamesinin iptali ve yeniden düzenlenmesi ile ilgili 29.12.2017, 02.01.2018 tarihlerinde resmi yazılar
2- 08.01.2018 tarihinde Sendikaların kararlığı ve süreci takip etiğine dair müracaat
3- 15.01.2018 tarihinde iyileştirme komisyonu listesi kuruma iletildi
4- 18.01.2018 tarihinde servisleri kullanan çalışanlarla ilgili sendikalarca tespit edilen sayılar üzerinden servis çizelgesi ve üzerinde çalışına öneriler resmi yazı olarak iletildi.
5- 24.01.2018 tarihinde istenen iyileştirme takımı kapsamında sendikalarca belirlenen iki kişi resmi yazı ile iletildi.
6- 02.02.2018,06.02.2018,09.02.2018 tarihlerinde randevu talep edilmiş olup herhangi bir yanıt alınamamıştır.
Bunun üzerine 12.02.2018 tarihinde merkez kampüste İdari mali işler daire başkanı makamında görüşmeler yaptıktan sonra, Rektörlük makamına yeni bir talep yazısı verilmiştir.
7 – Yapılan bu çalışmaların akabinde 13.02.2018 tarihinde Rektör Hocamızın Bilgisi dâhilinde genel sekreter yardımcısı makamında çağrıldığımız toplantıda olumlu gelişmelerin olduğu tarafımıza iletilmiştir.
Olumlu olan gelişmeler Rektör Hocanın Bilgilendirme toplantısında ön görmüş olduğu 10 aracın kullanılacağı, maliye Bakanlığından ek bütçe ile ilgili taleplerinin olumlu bir şekilde kabul gördüğü semt servisleri ile ilgi çözüm odaklı çabalarına devam ettikleri tarafımıza iletilmiştir.
Kıymetli Çalışanlar,
Sendikalar olarak personelin mutluluğu ve yerleşkedeki işlerin en iyi şekilde yürütülmesi temel arzumuzdur.
Her şeyin yoluna girmesi diyalog ile mümkündür, bu sebeple sendikalar tarafından oluşturulan komisyonumuz bundan sonraki süreçte birlikte çalışılarak sorunun çözümü noktasında somut adımlar atılması.
Taleplerimiz karşılık buluncaya kadar; Haklarımızı korumak ve geliştirmek için yasaların verdiği tüm haklarımızı kullanmaya devam edeceğiz.
Katılımlarınızdan dolayı tüm çalışanlara ayrı ayrı teşekkür ederiz. Hepinize iyi çalışmalar dileriz dedi.
Eklenme : 15 Şubat 2018

Bu habere ekli dosya bulunmamaktadır

Facebook'ta Paylaş
Adres : GMK Bulvarı 40/2 Kat 2 Maltepe / ANKARA - Telefon : (0312)2290325 - Faks : (0312)2290326